The Rocky Mountains - Reisverslag uit Salida, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu The Rocky Mountains - Reisverslag uit Salida, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

The Rocky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Salida

Nadat de jongens hadden gezwommen gingen we op pad richting Red Rock Canyon voor onze eerste hike.
Eerst nog ff langs 7 Eleven voor een koelbox. Deze vulden we met water, frisdrank en fruit.
Het weer was een beetje bewolkt, zo nu en dan een zonnetje en soms een paar regen druppeltjes. Kortom goed wandelweer.
Daarna gingen we naar de Garden of the Gods. Prachtig hoe de stenen formaties zijn geslepen door de wind en de regen. Ik kon er wel uren naar kijken en wanneer je op een ander punt stond, bleef het schitterend om te zien. Balanced Rock was ook een beauty. Hoe kan zo'n grote steen balanceren op zo'n kleine ondergrond.....
We vervolgden onze reis van Florissant naar Parkdale. Dit is een van de scenic routes die we konden volgen. Als eerste kwamen we Fossil Beds National Monument tegen. Hier zag je voornamelijk petrified forrest boomstammen en fossielen. Langs deze route bevonden zich voornamelijk Ranches. We hadden het er net over en we konden stoppen voor de overstekende koeien. Tijdens deze rit dagdroomde ik over het paardrijden met mijn cowboyhoed en laarzen over de prairies, ha, ha, ha. Het is er zo ruim en toch een mooie omgeving.
Daarna volgenden we route 50 west richting Salida waar onze volgende overnachting is.

• 31 Juli 2014 - 09:41

Gabrielle:

Klinkt allemaal erg goed!

• 03 Augustus 2014 - 21:01

Hesther:

Gewoon doen Grace, dagdromen waar maken LEUK!