Rocky Mountains, part 2 - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Rocky Mountains, part 2 - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Rocky Mountains, part 2

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Glenwood Springs

Vandaag reden we vanaf Salida richting Twin Lakes op weg West 82.
De omgeving is nog steeds ruimtelijk en bergachtig!
De Twin Lakes zijn 2 grote meren naast elkaar. Je geniet gewoon van de rust, het uitzicht en de omgeving.
Vervolgens reden we naar de Independence pass op 12.095 feet. Via haarspeldbochten klommen we naar deze hoogte. We zaten boven de boomgrens en her en der lag nog wat sneeuw.
12 jaar geleden zijn we hier ook geweest, maar toen regende het en was het hartstikke koud. Nu scheen het zonnetje en konden we nog een klein stukje wandelen op de top.
Daarna reden we door naar Aspen. Hier hebben we wat gewandeld en een terrasje gepakt.
Ook ligt in Aspen de sanctuary van John Denver. Daar hebben ze wel iets heel bijzonders van gemaakt. John's song garden. Op hele grote stenen hebben ze delen van songteksten gegraveerd. Ik kon het zo 1, 2, 3 niet plaatsen, maar toen Ronald het ging zingen, wist ik het meteen weer.
Hierna reden we door naar Carbondale. Morgenavond willen we naar de rodeo in Carbondale en we gingen alvast verkennen waar de arena ligt.
De komende 2 nachten logeren we in Glenwood Springs. We hebben heerlijk avond gegeten bij de Mexicaan tegenover onze Lodge.

P.S.: we hebben al 6 herten gezien, echt gaaf zo in het wild :)

• 31 Juli 2014 - 09:42

Gabrielle:

Je had dus je eigen John Denver bij je!