Hoover dam & Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Hoover dam & Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Hoover dam & Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag weer een lange rit. We gaan naar Las Vegas :)
Het landschap veranderde om de haverklap van bergachtig tot woestijnachtig. Wel grappig de cactussen te zien, mooie grote bollen en rood gekleurd.
Voordat we naar Las Vegas gingen, gingen we eerst bij de Hoover dam kijken. God allemachtig wat een hitte. De auto gaf 104 Fahrenheit als buitentemperatuur aan. Wilde je de trapleuning vasthouden verbrandde je zowat je handen, pffff.
De Hoover dam is wel een toeristische trekpleister, wat een drukte, maar een mooi bouwwerk.
We logeren nu in hotel Excaliber. De route hadden we opgezocht en in de IPad opgeslagen. Ja ja, je gelooft het nooit, stuurt de route ons naar het adres Excaliber. Dan maar weer terug rijden naar Las Vegas boulevard.
We blijven in Las Vegas 2 nachten. Lekker relaxen en zwemmen.