Fietsen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Fietsen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Fietsen in New York

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag hebben we fietsen gehuurd voor 3.5 hr (€15 per pp).
Helemaal geweldig! Ik had niet gedacht dat het fietsen door
New York zo leuk zou zijn :).
Fietsen langs de Hudson River en daar het vliegdekschip de Intrepit gezien. Mega groot en indrukwekkend!
Een prachtig aangelegde fietspad langs de Hudson River.
Daarna gingen we naar Central Park. Er moest flink getrapt worden, want van de Hudson River naar Central Park is berg opwaarts, pfff.
Central Park is een prachtig aangelegde park. We zochten natuurlijk weer de plekken die we hebben gezien in films.
De plek van de kerstboom en het hotel van 'Home alone', de plek met de bankjes.
Het park is glooiend aangelegd, dus ook hier was het ff flink trappen om de heuvel op te komen, maar nog leuker wanneer je niet hoefde te trappen. Lekker de wind door je haren en het zweet droogde lekker op. Mag ook wel met deze temperaturen.
's Middags winkelen in 5th ave. Vele luxe winkels en prachtige gebouwen om je heen. Helaas stond Sint Patrick's cathedral geheel in de steigers, zowel de buiten als binnenkant.
's Avonds theaters bekeken bij 42 street. Ik ben nog steeds onder de indruk van al die licht reclames!

• 22 Juli 2014 - 09:50

Harvey Vantoll:

Hallo boys and girl, leuk dat jullie in New York zijn . Ik las over 42st street . Daar heb ik gelogeerd bij hotel Travel Inn Midtown manhattan 515 West 42nd Street. Je zou warenhuis Macy's moeten bezoeken. .Verder is het een enorme stad met veel bezienswaardigheden.(Empire state building,Yankee stadium, Trump Building) teveel om op te noemen. Geniet ze, heb ik toen ook gedaan. Harvey.

• 22 Juli 2014 - 21:39

Gabrielle:

Wat een goede tip van het fietsen. Gaan wij ook de volgende keer doen!

• 22 Juli 2014 - 21:41

Bras:

Ja ik zie het Ronald lekker de wind door je haren. Leuk om jullie reis te volgen. Dat fietsen door New York lijkt mij ook geweldig. Wel stoppen voor rood daar he, wij Nederlanders fietsen nogal eens door rood.
    Groetjes Bras

• 23 Juli 2014 - 10:20

Alex:

Volgende keer fietsen in Brooklyn, heb gehoord dat dat ook erg leuk moet zijn.