Upper Antelope Canyon & Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Upper Antelope Canyon & Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Upper Antelope Canyon & Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Page

Vandaag was het een vroegertje.
We gingen namelijk met de tour van 9.30 hr naar de Upper Antelope Canyon. Dit ligt in het gebied van de Navajo Indianen.
We gingen met z'n 14en in een open truck, eerst over de Highway en daarna over een zandweg. Goed vasthouden, je werd allerlei kanten opgeschud. Dit ritje duurde zo'n 20 min.
De chauffeuse/gids leidde ons door de Canyon. Je weet niet wat je ziet.... Allemaal verschillende rode/oranje kleuren, het buitenlicht speelt met de kleurstellingen van de Canyon. Echt prachtig!!!
Na de tour ff een Frappuccino caramel halen bij Starbucks, dit is echt super lekker. Eigenlijk hou ik niet van koffie, maar deze gaat er wel in :)
's Middags gingen we touren langs Lake Powell. Eigenlijk wilde we daar gaan zwemmen, maar het begon een beetje te miezeren.
Onderweg kwamen we Grand Staircase Escalante National Monument tegen. Dit Visitor Centrum gingen over dieren die 95-75 miljoen jaren geleden leefden.

• 04 Augustus 2014 - 02:38

Grace & Ronald :

De foto's die jullie allemaal zien zijn genomen met de telefoon, wanneer we thuis zijn hang ik de foto's van de camera eraan.