Op de stad die never sleeps New York - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Op de stad die never sleeps New York - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Op de stad die never sleeps New York

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

14 Juli 2022 | IJsland, Reykjavik

Daar gaan we dan op naar Oost Amerika.

Gisteravond hoorde we dat het hotel in New York overboekt is vanwege een nieuw reserveringssysteem. Stressss! Gelukkig een nieuw hotel kunnen vinden. Dichtbij Times Square. Helemaal blij mee.

De trein naar Schiphol kan vertragingen hebben tussen 14 juli t/m 5 Augustus.Tessa lachen, ze bood ons namelijk eerder aan om ons weg te brengen, maar ik wilde liever met de trein. Dan ben ik tenminste al Schiphol binnen. Nu afwachten maar.

Dus Tessa brengt ons naar Schiphol, onze held!

We waren bijna 5 uur van te voren op Schiphol en inderdaad 4 hr van te voren mogen we de vertrekhal in.

Thuis ingecheckt en dan naar de bagage drop off. Helaas werkt dit niet voor onze vlucht. De servicedek gaat pas om 14.30 hr open. Weer een uur wachten.

De eerste controle voor de USA reis. De vaccinaties werden gecontroleerd.

En dan nog de lange rij voor de security check. Hopelijk wordt het niet rennen dit keer, zoals onze meivakantie naar Rhodos.

We zitten. Van 15.05 tot 17.10 hr in de rij gestaan. Je snapt het wel. Weer gerend. De vlucht gaat om 17.30 hr. Maar erg opgelucht dat we in het vliegtuig zitten.

Nieuw speeltje gekocht, we hebben AirTags voor onze koffers. De koffers zitten in het vliegtuig, ha ha ha.

Nog 1 hobbel te gaan. In Reykjavik hebben we een tussenstop van 1.5 hr.En dan op naar de stad die never sleeps, New York.

We vertrekken op tijd naar New York. Ons avontuur in the States gaat nu echt beginnen.

• 14 Juli 2022 - 22:22

Gabrielle :

Leuk om ook jullie te volgen op jullie reis! Veel plezier

• 14 Juli 2022 - 22:40

Karen:

Pfff....wat een stress. Nu weer in de relax modus. Have fun.

• 14 Juli 2022 - 23:06

Sonja:

Zo, de eerste hobbels zijn weer genomen! En nu verder genieten! Heel veel plezier!

• 14 Juli 2022 - 23:37

Letitia :

Ben benieuwd naar jullie verhalen! Grappig, toevallig heb ik afgelopen week ook een AirTag gehaald, om dezelfde reden…

• 15 Juli 2022 - 07:31

Sanne:

Dit wordt een hele toffe vakantie, kan niet anders! Heel veel plezier en groetjes aan je mannen !

• 15 Juli 2022 - 12:59

Jeanette:

Fijne vakantie!!
    Wij ook sinds vanmorgen op Schiphol, geen lange rijen gelukkig. Misschien hadden we mazzel.