Genting Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Genting Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Genting Highlands

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

28 Maart 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Om mama te plezieren hadden we gisteravond besloten om naar de Casino te gaan mits mama oké is.
Dus gwn weer geld wegbrengen en niet mee terugnemen, ha ha ha.

Soms is mama eigenwijs, zoals vandaag. Spuit gwn weer 9 eenheden insuline. Dus suikermeter mee en eventueel vééél suiker naar binnen werken :)

Deze morgen een taxi besteld die ons wilde brengen naar Genting Highlands.
De lokale taxichauffeurs zijn hier helaas niet blij mee. Daar gaat hun broodwinning. Maar eigenlijk willen ze ons daar helemaal niet naar toe brengen, veelste ver.
Toen ik er nog niet was en mama hier naar toe ging was er een kleine knockpartij onder de taxichauffeurs, totdat zij wisten waar de rit naartoe ging. Sorry sorry sorry Ibu :)
Het is 45 km verderop en het ritje duurde 1.5 hr. File in KL en lekker slingeren de berg op.
Wanneer mama naar de casino gaat, zouden papa en ik met de kabelbaan gaan. Helaas is het bewolkt dus hebben we dit geskipt.

Nou mevrouw zit achter de gokmachines. Ik heb het ook ff geprobeerd. Het is niet mijn ding of ik moet ff weten hoe zo’n apparaat werkt.
Papa en ik zijn maar ff weggegaan. Hopelijk zien we zometeen de sirenes draaien. BIG MONEY :)

Chin Swee Caves Temple
Op de terugweg nog ff gauw de auto uitgesprongen om een tempel te bezichtigen. De chauffeur en mijn ouders wachten in de auto.
Wauwwwwww wat is dit prachtig allemaal. Een hele grote boeddha tegen de bergwand aan. Mega groot :) Ook een schitterde Pagode. Er is hier zoveel te zien. Ik kijk mijn ogen uit.
Alles is vlak hier boven, gauw mama met de wandelstok ophalen. Papa loopt dit wel.
De roltrap op en ook zij kunnen deze tempel bewonderen.

De regen komt met bakken naar beneden. We rijden nu heen voorzichtig de berg af. Perlahan perlahan :)

Ha ha ha, de dag is nog niet voorbij, we stoppen langs de weg om durian te eten.
Wat een feestje, een hele durian voor ons zelf. Ik lik nog net niet mijn vingers af :)