Kuala Lumpur I’m back :) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur I’m back :) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur I’m back :)

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

24 Maart 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoe raar is dit, donderdag denk je nog komend weekend gaan we allerlei dingen ondernemen met het gezin en zo zit ik zondagavond in het vliegtuig richting Kuala Lumpur.
Mama belde donderdag op of ik wilde komen naar Kuala Lumpur om hun naar Nederland terug te begeleiden.
Tja, wat doe je dan???? Tickets zoeken.......
Malaysian Airlines had geen tickets meer.
Mam ik kom niet. Sorry!
Zie ik vrijdag dat ze samen vliegen met KLM.
Het is gewoon gekkenwerk. Ticket geboekt naar KL. Op je werk allerlei zaken regelen. Thuis vinden ze het geweldig. Mama gaat alleen op reis.
En op mijn werk zeiden ze tegen Ronald: de hele week patat en bier, ha ha ha.
En ik moet het ff processen. Oké, dit zet ik dan ook maar op mijn bucketlist, Check.
Vond het niet makkelijk, een nieuwe challange voor mij. Go for it girl:)
Zit nu in het vliegtuig. Lekker 2 stoelen voor mijzelf en 12 uur in het vliegtuig.......heerlijk.
4 Hele dagen KL. Wat zal ik gaan doen.
Pinterest, wat een uitkomst. Heel veel leuke ideetjes opgedaan. Nu nog kijken of het gaat lukken........tenslotte kom ik daar voor mama.

• 25 Maart 2019 - 10:50

Alex:

Stoere meid als jij? Gaat je makkelijk lukken en heeeeel tof dat je dit voor je mams doet. Dus inderdaad go for it girl!

• 25 Maart 2019 - 12:23

Wilma:

Vind het echt super stoer
    Echt een bucket list challenge
    Ik loop al moeilijk te doen over een stedentrip alleen naar barcelona :D
    You go girl
    Heel erg veel plezier

• 25 Maart 2019 - 12:36

Miranda:

Go girl! Dit kun je! En... Ronald eet in ieder geval 1 dag geen patat!
    Geniet van alles wat op je pad komt! Hoop dat je samen met je ouders goede dagen hebt! Dikke kus

• 25 Maart 2019 - 14:45

Gabrielle: