Let the game begin - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Let the game begin - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Let the game begin

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

03 Augustus 2022 | Verenigde Staten, New York

Gisteren kaartjes online gekocht voor de baseball wedstrijd New York Yankees tegen de Seattle Mariners om 1.05 PM.

Bij ons gaat het weer eens mis:( Mail gekregen met code, maar geen tickets gekregen.

‘s Avonds gebeld met StubHub hoe we onze kaartjes konden krijgen. Zij bellen naar de verstrekker en die zou ze nogmaals opsturen. Na 2 hr nog niets ontvangen. Om 22 hr voor de 3de keer gebeld. De dame van StubHub zei: ik ga dit nu voor jullie oplossen. 3x bellen is veel te veel om ons te bellen. Waarom zitten jullie eigenlijk op de derde ring 328? De tickets zijn nogal duur en we wilden het toch meemaken……

Nou ze ging voor ons een betere plek regelen en het kostte ons niets meer. We zitten nu op 112 bij het eerste honk. Super blij mee. stubHub bedankt voor de goede service:)

Met de metro naar het Yankee Stadium. Leuk al die fans die her en der instappen. Aangekomen bij het Yankee Stadium is het een drukke van jawelste. Because it’s a game day. Door de scan, tassencontrole, kaarten in scannen, Let the game begin. Natuurlijk eerst het volkslied, pet af en rechterhand op je hart[e-1f3b6]

Whaaaa, prachtige plekken, we kunnen eindelijk zonnen, ha ha ha. 32 grC en geen schaduw. Gauw zonnebrand halen, we gaan verbranden op deze plekken :)

Het publiek moest zijn spierballen laten zien, want de Bicep cam ging rond. Dacht doe ook voor de grap mee en ja hoor ik werd gespot. Gemiddeld langer op het grote scherm, echt lachen. Quinten was het net aan het filmen. Sta er helaas niet op mijn voordeligst op :(

De supporters van de Yankees moedige hun ploeg aan met let’s go Yankees, let’s go Yankees. Of riepen boehhh, wanneer de Seattle Mariners weer een home run sloegen.

Weer een home run voor de Seattle Mariners. De Yankee supporters schreeuwen: throw it (baseball) back, throw it back. Show your loyalty :)

Helaas de wedstrijd verloren met 3-7, maar onwijs genoten.

• 04 Augustus 2022 - 06:49

Jejie:

Cool om mee te maken. Geweldige ervaring.
    Nog foto’s gemaakt van de fans in de metro?

• 04 Augustus 2022 - 13:18

Leonie:

Toppieeeee!!!!!!
    Hoe leuk kan je het krijgen:-)

• 05 Augustus 2022 - 12:59

Sonja:

Wat een mazzel, zo leuk om mee te maken! Topdag voor Kyle!