Kwestie van wakker blijven - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Kwestie van wakker blijven - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Kwestie van wakker blijven

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

10 Augustus 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

De tweede vlucht was iets minder aangenaam. Jengelende kinderen om ons heen, terwijl eigenlijk de meeste mensen wilden slapen.
Deze vlucht had ik ook geen film gezien. s’Morgens vroeg werd het ontbijt opgewarmd. Om zo wakker te worden word ik eigenlijk niet vrolijk van. Het ontbijt bestaat uit een warme maaltijd, croissant, vers fruit en yoghurt.
Aangekomen in Kuala Lumpur moesten we met de taxi naar ons Hotel Federal. Ff chillen en bijkomen van de lange reis.
Om 19 hr gingen we wandelen, wat een gezellige buurt is dit. Mijn ouders komen regelmatig in dit gebied. Zij zitten in hotel Capitol. Het kleine zusje van dit hotel. Het enige verschil is dat wij een zwembad hebben.
Het is wel ff wennen de temperatuur en de vochtigheid. Maar ja dat hoort er ook bij.
En ja hoor daar is die straat met de gezellige restaurantjes Jalan Alor. We keken onze ogen uit. Wat een hoop vers fruit en zoveel keus om te eten. Gewoon heerlijk!!!
Doel van vandaag is wakker blijven tot ongeveer 22 hr en dan mogen we terug naar het hotel. Hopelijk krijgen we minder last van de jetlag.
Slaap lekker allemaal:)