Melaka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Melaka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Melaka

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

26 Augustus 2018 | Maleisië, Malakka

Geen wekker gezet deze morgen. We werden wakker om 10 hr.
Nog ff rustig aan doen en dan Jalan Jalan door Melaka.
Ook Melaka staat op de wereld erfgoedlijst. De gebouwen zijn veel beter onderhouden dan in George Town. Maar beide steden hebben zo hun charme.
Gisteravond en vanavond gingen we naar de Jonker Walk. s ‘Avonds is daar een nachtmarkt. Het is één grote Wish app, alleen kan je het nu direct meenemen. De nachtmarkt is druk en gezellig.
Telefoonhoesjes scoren voor Kyle.
Zoals we vorig jaar in Kroatië iemand hadden die ging jongleren met ijsjes, jongleerden ze hier met geschilde cocosnoten.
Wat je hier ook veel ziet is karaoke. Al die oude Chinese mensen stappen het podium op een zingen hun longen uit het lijf. Geweldig om te zien, ze schamen zich echt niet :)
Wat je hier ook ziet zijn bajaks, echt schaamtelijk om te zien, ze rijden door de straten met vreselijke keiharde muziek en zijn verstiert als Hello Kitty of Pokémon, etc. Wie heeft dit nu weer verzonnen, ha ha ha!
Er zijn in Melaka ook gezellige restaurantjes aan de rivier dichtbij Jonker Walk.
Nu zitten we in het Hard Rockcafé Melaka. Vanaf 1 september krijg je geen rietjes meer, safe the earth :)
Morgen reizen we door naar Singapore en blijven daar voor 3 nachten.

• 27 Augustus 2018 - 14:09

Alex:

Moet een paradijs zijn voor je gracie. Schaamteloos alles dien waar je ooit al van droomde. Have fun.