Under water, so beautiful - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Under water, so beautiful - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Under water, so beautiful

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

17 Augustus 2018 | Maleisië, Pulau Perhentian Besar

Deze morgen weer vroeg uit de veren, vandaag hebben we een snorkeltour.
* Turtle beach
* Turtle point
* Shark point
In 1 woord geweldig:):):)
We hebben zoveel mooie vissen en soorten koraal gezien. Al die mooie kleuren. Gewoon fantastisch.
Bij turtle point moesten we eerst een schildpad spotten en dan gauw van de boot afspringen. De schildpad lag lekker op de zeebodem. We hebben de schildpad 2x zien opstijgen en dalen, wauwwww. De schildpad was wel zeker 1 m groot.
Natuurlijk waren er ook andere boten die hetzelfde deden, dus het was een drukte van jewelste. De islamitische vrouwen in gewaad, hoofddoek en zwemvest het water in, OMG.
Bij shark point moesten we heel voorzichtig van de boot af vanwege de waterstand en het vertrappen van het koraal.
En ja hoor, daar zwemt een zwaardvis voor ons lang.
Het volgende moment roept Ronald een shark (ca. 50 cm).
Gelukkig zijn het wel baby haaitjes, anders weet ik niet of ik het water in zou gaan.
Morgen verlaten we het eiland weer en gaan we richting Georgetown waar we zondag aankomen.

• 17 Augustus 2018 - 05:39

Alex:

Klinkt als ‘ik ga hier nooit meer weg’.