Nog ff snel Yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Nog ff snel Yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Nog ff snel Yogjakarta

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

26 Juli 2012 | Indonesië, Jogjakarta

Hey,
De mannen hebben vanmorgen heerlijk uitgeslapen en gezwommen.
Vandaag dus de hele dag met de bejak.
Eerst naar het Paleis van de Sultan. Helaas was die dicht vanwege de rammadan.
Daarna het Waterpaleis van de Sultan. Wat een rijkdom heeft die man. Een zwembad voor zijn kinderen, voor zijn vrouw(en), tegenwoordig maar 1 vrouw en een zwembad voor hem en zijn vrouw.
Daarna shoppen in Malioboro street. Wat een drukte van een mensen daar en het verkeer is ook niet om naar huis te schrijven. Een snelheidslimit bestaat hier niet en iedereen crossed van links naar rechts en omgekeerd.
Net weer gegeten bij Via Via. Natuurlijk weer met de bejak.
Op weg naar het hotel kregen we een hartverzakking. Waar is de rugzak??? Ronald & Kyle samen met de bejak terug. Gelukkig stond het er nog. Dus voortaan OPLETTEN!!!
Nu wachten op de taxi en opweg naar Malang met de trein van 23.38 uur.

Selamat Malam, Grace.

• 26 Juli 2012 - 20:19

Jeff En Lil:

Dat is te spannend voor woorden... Die rugzak

• 26 Juli 2012 - 20:22

Hierisyvonne@msn.com:

Eindelijk ik heb jullie gevonden en de verhalen gelezen. Wat hebben jullie al veel gezien, gedaan en meegemaakt.
    Ben erg benieuwd naar het volgende verslag.
    Groetjes uit Hoorn van Yvonne, Erwin, Jesse en van Sanne uit Frankrijk

• 27 Juli 2012 - 08:17

Gabrielle:

Heerlijk om jullie verhalen te volgen, zo komen wij ook alvast in de stemming.
    Veel plezier!