Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

17 Juli 2022 | Verenigde Staten, Boston

Onze laatste hindernis. Quinten’s telefoon is vastgelopen. Op naar de Apple store, 37 min verderop met de auto. We dachten eigenlijk dat het in Downtown Boston was, we stapten bijna de metro in. Toch maar ff checken. F**k het is buiten Boston.

Al met al de telefoon werkt weer. Quinten is weer happy face.

Nu op naar Downtown Boston.

Met de metro die deels boven en ondergronds rijdt gingen we naar Downtown Boston.De gebouwen zien er hier weer heel anders uit. Hoe de bouwstijl heet vraag het me niet, maar ik word er wel heel blij van.

Ook hier in Boston is een Chinatown. De oudjes zijn weer aan het gokken, met een kaartspel of een soort van bordspel.

Vele Chinese winkels en restaurants. Helaas geen fruitmarkt gezien. Wij hadden wel weer zin in rambutan. Bij een parkje waren ouderen aan het zingen, vol overtuiging voor een summer event[e-1f3b6].

Via het park Flagstaff Hill gingen we naar het Cheers café. Bij de deur hoorde je de leader van de serie Cheers. Binnen was het gezellig druk. Ff gauw een foto maken en weer snel naar buiten.

Daarna gingen we de wijk Beacon Hill in. Mooie rode huizen met een stoep van dezelfde kleur stenen. Ook hier zag het er weer gezellig uit, plantenbakken en heel veel groen. Voor de break kwamen we bakery Tatta tegen. Wat een lekkere dingen allemaal. Ik koos voor Monkey bread. Lekker de bolletjes eraf plukken. Bolletjes???, Google het maar dan begrijp je wat ik bedoel.

Hierna zetten we onze wandeling voort naar North End Boston. Het lijkt wel Little Italy. Italiaans eten, winkeltjes met Italiaanse spulletjes. En bij de restaurantjes ruikt het zo lekker. We hadden nu niet zoveel trek, maar het staat voor morgen op de agenda.

Morgen nog 1 dagje Boston, ben benieuwd wat we voor morgen bedenken.

Ik hoorde strand? We gaan het zien…..

• 18 Juli 2022 - 11:16

Je-jiieeehhhhhh:

Heb je ook het typische Boston accent gehoord? Klinkt wat Brits Engels .