On my way to Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu On my way to Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

On my way to Boston

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

16 Juli 2022 | Verenigde Staten, Boston

Gisteravond ging Quinten stappen met Dafne en Tirza. Ik denk dat hij een geweldige avond heeft gehad. Van de ene club naar de andere club. Wij zeiden vroeger van de ene kroeg naar de andere disco. De allereerste keer dat hij eens club zei, zei ik: club wat is dat? Ohhhhh…..

Wij gingen met Kyle nog een rondje doen over Time Square en omgeving. Wat een gezellige drukte en zoveel mensen op de been. Bij de Spider-Mantrap deed een man een huwelijksaanzoek aan zijn vrouw. Toen ik langs liep zag ik de diamanten ring in het doosje vonkelen. Wauw wat een grote steen. Dochterlief ging het hele aanzoek filmen. Iedereen juichen op de trap, echt waanzinnig.

We zijn ondertussen op weg richting Boston via 95 North, wat is het druk op de weg, file na file, pfffff. We rijden in een KIA Sportage. Dashboard met Apple CarPlay. Route geprogrammeerd, lekker muziekje op en gaan.

De kids slapen weer zoals ze al deden toen ze nog baby waren. Maar nu opgevouwen, ha ha ha.

Nu komt het leuke nieuws :(

We zijn onderweg naar Boston. We mogen om 15 hr inchecken in ons appartement voor 3 dagen. Deze had ik in maart 2022 geboekt. Nou nu komt het: trommel, trommel, trommel, het appartement is geannuleerd om 15.55 hr. NEEEEEEE niet weer hé. Met dank aan sobenewyork geboekt via Booking.com.

De auto aan de kant gezet en opnieuw zoeken. Het kost nu 2.5x zoveel $. Ik kan wel huilen. Nou dat valt ook wel weer mee hoor, want in New York mochten we het met een maximaal van x euro’s verhogen. Maar goed. We rijden ondertussen weer naar onze nieuwe accommodatie. Eerst hadden we een appartement, nu een hotel met zwembad en sportaccomodatie. De kids kunnen weer sporten, yeahhhh.

Maar dit is natuurlijk wel weer een gedoe, maar het zij zo.

Vanavond heerlijk gegeten in een Ierse pub. Gezellig praatje gemaakt over voetbal (Manchester United en Ajax) en darten (van Gerwen en Barnie) met de Ier die hier nu al 11 jaar werkt.

Morgen Boston verkennen. Nu al zin in.

• 17 Juli 2022 - 03:25

Gabrielle :

Wat een gedoe met jullie hotels

• 17 Juli 2022 - 07:33

Petra:

Pffff
    Denk je alles geregeld te hebben wordt er weer roet in het eten gegooid
    Hopen dat nu alles wel, goed gaat.

• 17 Juli 2022 - 11:06

Leonie:

Nee, hoe is dit toch mogelijk????
    3x scheepsrecht hadden we bedacht, maar nu lijken jullie wel gejinxed.
    Veel plezier in Boston!

• 17 Juli 2022 - 11:59

Je-jih:

Diamonds are a girl’s best friend.
    Gemiddeld kopen Amerikanen grote diamanten, Japanners kleine…
    Quality, quality, quality