On our way to Buffalo - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu On our way to Buffalo - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

On our way to Buffalo

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

19 Juli 2022 | Verenigde Staten, Buffalo

We zijn nu onderweg naar Buffalo over de Interstate 90 West. Het is een lange rit, iets meer dan 700 km.

Voordat wij op vakantie gingen had ik diverse films gedownload. Helaas kan ik ze niet kijken. Mijn telefoon wordt gebruikt als navigatie met Google maps op de CarPlay en voor het muziek luisteren we naar Spotify.

Kyle ligt lekker achterover geleund filmpjes te kijken of ligt languit te slapen met zijn benen tussen onze stoelen door.

Quinten heeft weer wat gespot op TikTok.Hij heeft een doorzichtig zakje aan mijn hoofdsteun gehangen met zijn telefoon erin. Op deze manier kijkt hij filmpjes. Lekker de handjes vrij voor andere dingen. Je hoort hem zo nu en dan lachen om de serie Big time Rush.

Om mijn tijd door te komen speel ik op de Nintendo Switch en geniet ik van het uitzicht. Van heuvelachtig tot een vlakke omgeving.

Ronald zit lekker achter het stuur, zingt soms mee en geniet van het landschap. Het is mooi groen, heuvelachtig, licht bewolkt, 81 Fahrenheit (27.2 grC) en prachtige trucks rijden we voorbij. Ik zie niet meer de hoorn op de vrachtwagen. Vroeger maakte we wel eens de beweging naar de vrachtwagenchauffeur dat hij de hoorn moest laten horen. Blijkbaar nu een gewone claxon. Toch nog enkele vrachtwagens gespot met horens.

Ergens in de middag gegeten bij Denny’s.

Een pancakes en crepes restaurant. Je kan het zo gek niet bedenken. Ronald heeft altijd wel honger dus bij hem met alles erop en eraan. Ik gwn een crepes met suiker en een bakje fruit.

Ondertussen is het 16.30 hr. Geen regendruppel te zien. De temperatuur wordt steeds hoger. Het is nu 91 Fahrenheit. Gelukkig zitten we in een auto met A/C. Dat is hetzelfde als airco. Ik weet nog dat ik jaren geleden zei: lekker airco in de auto. Toen zei mijn familie: what???

We logeren de eerste dagen bij Irene. Zien we Dave, Matt, Lauren en de kids weer. Gezellig, family time.

Wij maar denken dat Irene in een appartement woont, is het gewoon een vrijstaand huis. Heel chill, ha ha ha.

Nu spelen we in de tuin corn hole. Dat had Kyle ook gezien op Instagram. En fanatiek dat ze zijn. Zo compentatief bezig, pfffff.

• 20 Juli 2022 - 08:15

Hesther:

Zo leuk om elke morgen een dagverslag te lezen van jullie Amerika avontuur. Heel veel plezier lieffies x Hes

• 20 Juli 2022 - 08:43

Je-jihaaw:

On the road again…
    Radar Love…
    Ik lig op kussen still te dromen,

Maar heb je even voor mij…

Alles ziet er anders uit als de zon schijnt…

“Goedenavond. Buiten is het 30 graden, binnen… “

Gute Nacht Freunde
    Es wird Zeit für mich zu gehen
    Was ich noch zu sagen hätte …

Gefeliciteerd met Maatje. Ik heb zin in tjendol