July 20 and 21st, family time - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu July 20 and 21st, family time - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

July 20 and 21st, family time

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

21 Juli 2022 | Verenigde Staten, Buffalo

Genoten bij Irene [e-38] Dave.

Matt, Lauren [e-38] Ray, Julian 12, Max 8 and Nina 4.

Zo leuk om je familie weer te zien en zeker de kinderen die zo groot zijn geworden. De laatste keer dat wij hier waren was 8 jaar geleden.

Tegen Irene kunnen we Nederlands spreken, maar we hebben de gehele tijd Engels gesproken. De ene beter dan de ander, maar iedereen begreep elkaar. So why not.

Normaal zijn wij niet zo van de spelletjes. 4 op een rij en skip.bo zijn onze vakantiespelletjes, deze zijn dan ook hier veelvuldig gebruikt. En echt super fanatiek allemaal. Do not cheating, ha ha ha.

En het spel van hun, Cornhole was helemaal geweldig. Daar vlogen de zakjes met bonen weer door de lucht. En de theorie hoe je het beste kon gooien werd natuurlijk ook besproken. Vanuit de hand of het zakje vasthouden aan een hoekje, hmmm.

We hebben geshopt en zijn goed geslaagd. Nu maar hopen dat we niet onze koffer gewicht gaan overschrijden wanneer we terug vliegen. Ik heb echt geen zien om op de luchthaven alles te moeten verplaatsen van de ene koffer naar handbagage. So embarrassing.

Woensdagavond zijn we aan de Amerikaansekant van Niagara Falls geweest. We wilden het een keer zien in het donker met de spotlights erop. Prachtig met de kleuren die erop schenen van kleurrijk tot gewoon natuurlijke kleuren. En om 22 hr was er vuurwerkshow. Wauwww, ohhhhhh, zo mooi. De eerste show die ik weer zie sinds de Coronatijd.

Donderdagavond gingen we naar een openlucht concert, Thursdays on the water. Het was op een grasveld naast de Niagara rivier.

Verschillende Foodtrucks stonden er.

Het publiek dat er kwam waren vooral rockers. En los dat ze gingen wanneer hun favoriete liedje werd gespeeld, ha ha ha. De coverband die er speelde heette The Strickly Hip. Het was echt geweldig om dit mee te maken tussen de locals.

• 22 Juli 2022 - 21:49

Je-jie-lous:

A slice of America in a few words.
    Thank you for sharing it.

Jealous… shop till you drop.

• 23 Juli 2022 - 00:54

Gabrielle :

Super leuk om weer mee te lezen, en grappig dat jullie nu ook bij de Falls zijn geweest.