On my way to Hagerstown - Reisverslag uit Hagerstown, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu On my way to Hagerstown - Reisverslag uit Hagerstown, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

On my way to Hagerstown

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

25 Juli 2022 | Verenigde Staten, Hagerstown

We rijden vandaag nog verder zuidwaarts naar Hagerstown.

Meteen schiet het liedje in onze hoofd en we beginnen te zingen[e-1f3b6]hé hé Wiki hé Wiki hé[e-1f3b6]. Alleen heette zijn vader Hagar, ha ha ha.

Het landschap is nu veranderd van vlak/heuvelachtig naar een bergachtig gebied.

We zitten niet zo heel hoog, want we zien alleen maar loofbomen. Het blijft genieten in deze mooie omgeving.

Voor de lunch geen Diner gezocht. Ik word een beetje gek van al die vette happen.

Dus de Walmart in; brood, ham, kaas, boter, mini komkommers, Caesar salad en weggooi servies gekocht.

In Huntingdon zagen we op de Apple CarPlay een City park langs de rivier.

Dus op naar het City park en ja hoor picknicktafels genoeg. Alle vier genoten we van onze lunch en als toetje één of andere fudge chocolade donut. Die zaten naar ons te lachen toen we langs de vitrine liepen in de Walmart.

Bij de rivier nog ff platte stenen gezocht en kijken wie de meeste sprongen kon gooien over het water. Ronald is de winnaar, ik kon het niet tellen, maar het waren er meer dan 8.

We vervolgen onze route door Crowans Gap State park. Rustige weg met veel bomen aan beide kanten. En ja hoor we hebben geluk. Daar steekt een jong hertje de weg over. Hij staat ff stil, kijkt ons aan en loopt verder het park in. Wij rijden weer verder en kijken goed het park in. En ja hoor, nog 2 kleine hertjes. Fotomomentje!

• 26 Juli 2022 - 08:41

Petra :