Almost heaven West Virginia - Reisverslag uit McGaheysville, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Almost heaven West Virginia - Reisverslag uit McGaheysville, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Almost heaven West Virginia

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

26 Juli 2022 | Verenigde Staten, McGaheysville

We rijden nog steeds zuidwaarts. Wij zijn nu in de staat Virginia op weg naar o.a. de Blue Ridge Parkway en Shenandoah NP. In dit gebied verblijven wij 3 nachten in een appartement.

Het is 24grC en bewolkt. Geen blauwe lucht te zien. De voorspelling voor vandaag is regen, we gaan het meemaken.

Eigenlijk wilden we van Buffalo naar Winchester rijden. Maar dat was zo’n lange rit dat we toch maar een andere keuze hadden gemaakt.

Winchester ligt op de route, dus een tussenstop gemaakt en gewandeld in de Old Town en 2 putdeksels gescoord.

De volgende stop werd Luray Caverns. Wauwww wat een mooie grot. Het was een wandeling van 1.5 mile. Netjes op de paden blijven en niets aanraken. En natuurlijk dat heb ik weer……de cameradop valt van de camera af en rolt zo het pad af de grot in.De mannen in koor, echt weer iets voor mama. Gelukkig kon Ronald het voor mij pakken :)

Voordat wij op plaats van bestemming kwamen, gingen we ff boodschappen doen bij Walmart. Heb je wel eens van de uitspraak Walmart people gehoord, nou wij wel maar ik kan niets vreemds ontdekken aan ze en daar is van alles te koop wat wij nodig hebben.

Mijn favo, Eggo’s met stroop.

Zo gaaf onze locatie van het appartement, ik vind het een huis, midden in het bos. 3 Verdiepingen met op elke verdieping een terras. De middelste verdieping is het woongedeelte. De hertjes alweer gespot en de voederplaats is bij ons huis.

• 27 Juli 2022 - 11:53

Jaap & Linda Van Steenbergen:

Veel plezier met jullie roadtrip. Voor ons bekend terrein. wij hebben de complete Blue Ridge Parkway ook gereden van noord naar zuid maar dan op onze eigen meegebrachte BMW motor. Daar rijden met een Hollandse nummerplaat geeft de trip een extra dimensie!
    Overnachtings tip: doe dat in Chattanooga in het oude Chattanooga Railway Station Hotel (bekend van de Chattanooga Choo Choo) . Een unieke ervaring om nooit vergeten! Daar kun je een dik boek over schrijven. Goede reis verder. We volgen jullie. Jaap & Linda van Steenbergen