Last day in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu Last day in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Grace & Ronald - WaarBenJij.nu

Last day in Boston

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg Grace & Ronald

18 Juli 2022 | Verenigde Staten, Boston

Bikini en zwembroek aan en op naar Revere Beach. Vernoemd naar Paul Revere, een 18de eeuwse revolutionaire patriot. Wij zijn deze vakantie ook zo goed bezig……. Het was slim om ff de buienradar te raadplegen. Het is vandaag 27 grC, bewolkt en er wordt regen verwacht. Dus niet echt strandweer. Wel kwa temperatuur maar de rest ho maar. Toch maar ff het ritje naar het strand gemaakt. Een paar badgasten te bekennen en voor de rest very quite.

En binnenkort is hier een zandsculptuur festival. De eerste bouwers zijn al bezig met hun creatie.

Lunchtime, de specialiteit van Boston stond vandaag op het menu. De lobster roll. Een langwerpig bolletje met kreeft, mayo, kleine stukjes bleekselderij en kruiden. Was het bijzonder…….?

Vervolgens naar een auto onderdelen winkel gereden. De ruitenwisserbladen zijn versleten. Morgen rijden we naar Buffalo en er is regen voorspeld. Het zal wel prettig zijn als we iets kunnen zien.Safety first :)

Harvard University is hier 8 mile vandaan. Ook daar een kijkje genomen. Wat een enorme campus is dit. Sommige locaties herken ik uit tv-series die ik wel eens kijk. Grappig toch?

De afdeling science heb ik gespot. Maar waarschijnlijk zal ik niet toegelaten worden en heb ik ook het geld niet om de opleiding te bekostigen, ha ha ha.

(Google: cost of attendance Harvard Law school $107.000 per jaar).

‘s Avonds de metro gepakt naar North End, Little Italy. Aangezien de voorspelling vanavond regen is, hebben we maar een restaurantje gereserveerd op plaatjes. Cantina Italiana Since 1931. Ik wilde eigenlijk eten bij Monica’s trattoria. Daar stond gisteren zo’n lange rij voor, dat moet wel goed zijn dacht ik. Quinten zei: zal wel weer een hype zijn. Gezien op Instagram. Waarschijnlijk niet te eten :) Zou het?

Na het eten een doggy bag mee met mijn pasta. We lusten altijd wel wat dacht ik. Helaas van korte duur, ik heb het weggegeven aan een zwerver. Hij vroeg om munten, maar dit vond hij ook oké.

Morgen rijden we naar Buffalo. We gaan op bezoek bij Irene [e-38] Dave en Lorita, Matt [e-38] Jocelyn. Zin in :)


  • 19 Juli 2022 - 04:24

    Gabrielle :

    Hahaha, goed bezig Grace, denken aan de homeless people. Leuk verslag weer om te lezen.

  • 19 Juli 2022 - 09:46

    Leonie:

    Haha, dit is een vakantie met obstakels. Amerika 2022, een vakantie om nooit te vergeten :-) Drive save x

  • 19 Juli 2022 - 10:55

    Sonja:

    Zo, ik ben weer bij. Had nog wat verslagen te lezen. Het is net een beetje of ik met je meereis, zo leuk om te lezen. En je maakt zo wat mee. Helaas ook wat kleine tegenslagen, maar daar maken jullie weer wat positiefs van. En daardoor vergeet je deze vakantie niet snel meer. Veel plezier vast bij je familie en geniet! xxx

  • 20 Juli 2022 - 05:04

    Jaap Van Steenbergen:

    Leuk verslag Grace! Compliment! We gaan jullie reis volgen. Dit gebied is ook heel mooi in de Indian Summer! Daar is het nu te vroeg voor. Of je moet jullie reis enkele maanden verlengen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Grace & Ronald

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 31474

Voorgaande reizen:

22 September 2023 - 09 Oktober 2023

Thailand

14 Juli 2022 - 06 Augustus 2022

Here we come East America

24 Maart 2019 - 30 Maart 2019

A view days in Kuala Lumpur

09 Augustus 2018 - 03 September 2018

Maleisië

19 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

USA here we come

21 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Backpacken in Indonesië

Landen bezocht: